Autor |
Wiadomość |
andrew |
Wysłany: Czw 17:50, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
a ja proponuje tak:
2x zwiad, serwitory, turrencik, koszary, generator, t2
po t2 budujemy szarych wraz z kapelanem, nastepnie kilka generatorow i ulepszamy posterunki, potem ulepszamy poz. energii i rekwy
kult maszyn i:
a) zwiekszenie limitu pojazdow i bodowa predkow (taktyla lepsza na mniejsze mapki) a po tym t3
b) od razu t3 a po t3 dopiero predki
swiety artefakt, zbrojownia i:
a) budujemy 2xmarines, dowodca zakonu, kronikarz, ciezki sprzet a potem przekaznik orbitalny
b) od razu przekaznik orbitalny i t4
2x terminatorzy (i ewentualnie t4 jak jeszcze nie masz), land raider i:
a) whinwirld (zalecane na takich mapach jak np. do wylomu lub quatra)
b) drednoty
reszta marines ile wlezie, reszta ulepszen |
|
Patry lol 14 |
Wysłany: Sob 18:14, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
Moja taktyka na większe mapy typu 3v3 i 4v4 (jak ktoś chce można też na 2v2 np.quatra):
BO >> Serwitor >> Zwiadowcy >> Zwiadowcy >> Zwiadowcy
Serwitorami budujemy Koszary a po nich generator nierobiąc dowódcy szybko idzemy do T2 między czasie warto stawic 2 generator i
ulepszać eco. W T2 mamy dwie możliwości :
a)GK: robimy szarych rycerzy, kapelana i atakujemy
b)Spam ścigaczy landa (no bo nie korsarzy ) : budujemy kult maszyn, rekrutujemy ścigacze landa, zwiększamy limit pojazdow i znów ścigacze
Na większych mapach typu 4v4 lepiej zrobić spam ścigaczy ..... |
|
andrew |
Wysłany: Czw 18:28, 03 Sty 2008 Temat postu: Kosmiczni Marines |
|
Tutaj piszcie o SM |
|
|