Autor |
Wiadomość |
Sith |
Wysłany: Sob 10:39, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
Ja wybieram droge Mon'Ka ze wzgledu na Czołg Hammerhead(olbrzymi zasieg i 100% celnosci całkowicie rekompensują mala wytrzymalość, zawsze dodajemy oddzial SS aby zwiekrzyc maxymalnie zasięg strzalu, wrazie czego mozemy tez zrobic barykade z 2x Devilfish ustawionych by ineatakowaly, niewidzialne dobrze zablokuja piechote na jakis czas)
Ja stawiam na FW(Wojownicy Ognia)
- w HQ - Builder, 2xSS(Zwiadowcy XV15), plecaki odrzutowe(zwiekrza mobilnosc SS)
- Budujemy - Baraki, Gen, Gen, Scieżka Oświecenia(ze sciezka możemy poczekac aż zrobimy 2x FW)
- W barakach - TC + 2xFW (przydzielamy im jeden oddzial SS dla zwiekrzenia widocznosci i zwiękrzenia zasiegu bo to jest nasza przewaga w T1)
SS szybko capojemy punkty kontrolne (dzieki plecakom) natomiast TC+FW utrudniamy zycie przeciwnikowi i staramy sie opoznic jego Tech, wrazie ataku lekkimi pojazdami (ciezkich na poczatku niema sie co spodziewac ) uzywamy naszych SS uzbrojonych w blastery (doskonale kosza pojazdy), kiedy postawimy juz Sciezke Oswiecenia robimy 2xXV88(potem przydaje sie tez Devilfish aby przemieszczac 88-ki)
Kiedy gramy na duzych mapach to pewno dochodzimy do T4 wtedy stawiamy na TC+2-3xFW+przyboczni(przedewszystkim ich zasieg jest nieoceniony)+knorlok Olbrzymi(musimu miec Tanka )+2xXV8(uzbrojeni w miotacze ognia, w rakiety nieinwestujemy zwiekrza sie zasieg ale zmniejsza szybkostrzelnosc) lub 1xXv8+Drużyna Rozpoznania, W drugiej grupie mamy 2xhammerhead+Transporter Sond+XV88(jesli mamy miejsce to 2, wiecej niepotrzeba bo wrog i tak niebedzie mial tylu pojazdow, a przeciw piechocie sie niezdają)
Knorlok doskonale tankuje jednostki wroga(uwaga niewycofujemy go, jego HP sie nieregeneruje a sam jest bardzo tani i szybko sie produkuje wiec niema sensu go wycofywac) nasi FW+TC kosza bezkarnie piechote wroga osłaniani przez XV88 oraz Hammerheady, natomiast Sondy wprowadzamy miedzy druzyny wroga beda zadawac DMG oraz prowadzac chaos, tak wazny gdzy niemamy zadnej jednostki do walki w zawarciu wrazie ataku na nasze FW uzywamy sideł TC oraz XV8 z miotaczami ognia.
Jest to strategia wymagajaca treningu(jak kazda z reszta) oraz dobrego poznania rasy byśmy sie niegubili w szukaniu jednostek po budynkach do produkcji
I pamiętaj graj wszystkimi rasami, zostań mistrzem w jednej |
|
andrew |
Wysłany: Pią 22:27, 11 Sty 2008 Temat postu: |
|
mam niezla taktyke na tau - nazwalem ja wojna podjazdowa (lub wytrwaly lowca)
po pierwsze NA MAXA ULEPSZAMY POZYSKIWANIE ENERGII
polega ona na rozwoju nauki kanoyu - czyli tworzymy 3 bydlaki skyraya transporter sond i develswisha
z piechoty tworzymy druzyne przybocznych wojownikow ognia, kilka zwylkych fw oraz 2 - 3 batelsuty i oczywiscie komandora
piechote ulepszamy na maxa w sciezce osciecenia dzieki czemu jest wytrzymala ma bardzo daleki zasieg i spore dmg (nawet na pojazdy)
wysylamy sondy na wroga a z tylu trzymamy nasza armie
sondy badaja teren oraz trzymaja wroga w defensywie a my z odleglosci strzelamy do niego armia
jezeli by chcial podejsc robimy mu skoncentrowany strzal + bombardownie kasta powietrza a jak to nie pomoze wysylamy bydlaki
kiedy juz zlamiemy defa wsadzamy armie do develswischa i jedziemy na tyly wroga, a od przodu bydlakami i pojazdami
podsumowujac: my nic nie tracimy (oprocz energii na sondy ktore sa dosc drogie) a armia wroga sie coraz bardziej zmniejsza |
|
andrew |
Wysłany: Czw 18:26, 03 Sty 2008 Temat postu: Dominium Tau |
|
Tutaj piszcie o tau |
|
|